ONS GELEGENHEIDSRESTAURANT.


Op 26 januari vanaf 17u en op 27 januari vanaf 11u30 tot 15u.

IN ZAAL DE EENDRACHT te Westrode was het smullen.

Waw, het eetfestijn was een megasucces. Dankzij een ongelofelijke opkomst van sympatisanten maar vooral eetlustige was het all hens on dek om alles tot een goed eind te brengen. De spirit van  de club zat er goed in. Samen naar de overwinning maar zeker met de juiste ingesteldheid. Niemand wordt achter gelaten. Samen zijn we sterk.
Dit had tot gevolg dat de bestellingen vlot van de keuken naar de tafels gingen. Zaterdag zaten we al over de helft van onze voorraad en zondag was het nog erger. De kok hield het hoofd koel en de pannen warm. Hierdoor ging iedereen met een gevuld buikje naar huis. Er bleven dan nog enkel vier oesters over voor de echte durvers die zich willen klaarstomen voor een survivalcursus van de bovenste plank.Er was bijna een hypnose voor nodig om het beestje naar binnen te spelen. Belangrijk is dat niemand hieraan iets heeft over gehouden behalve graag oesters eten. Wat mij betreft heb ik bij het krokettenbakken veel geleerd. Ik denk dat ik zo een 6000 kroketjes heb zien voorbij gaan en heb voor het eerst in mijn leven gedroomd van frituurvet. Maar voor het volgend jaar sta ik al klaar. Met zo een leuke mensen samen zou ik dat niet willen missen. Met deze solliciteer ik dus al, en met mijn CV kan ik wel zeggen dat ik iets van olie afweet, .... allee motorolie.